facebook

Galeria


 

Certyfikaty


 

 

Kim jesteśmy

 

Zakłady Mięsne Nove Sp. z o.o.  są częścią niemieckiej grupy Tönnies.

Dnia 11 marca 2016 nastąpiła sprzedaż duńskiej grupy Tican, a tym samym firmy Nove, która została dodana do Tillman’s Convenience , mieszczącego się w mieście Rheda – Wiedenbruck, niedaleko  Dortmundu.

Grupa Tonnies jest dużym prywatnym przedsiębiorstwem z interesami w wielu krajach, skupiającym się na świeżym mięsie. Część biznesu, rocznie, to sprzedaż 200.000 ton mięsa, gdzie 85% jest sprzedawane w Niemczech, a  15% poza granice kraju.

Nove to średniej wielkości firma FMCG usytuowana na obrzeżach miasta Nowe (około 100km na południe od Gdańska). Firma zatrudnia 460 pracowników i ma zdolność produkcyjną na poziomie 350 - 450 ton gotowych wyrobów tygodniowo.

Naszym głównym celem jest zaspokajanie potrzeb konsumentów oraz dbanie o to, aby nasze wyroby, były zdrowe, bezpieczne i smaczne. Produkty Zakładów Mięsnych Nove cieszą się coraz większa popularnością i zaufaniem ze strony klientów. Ich wyjątkowy smak jest efektem stosowania wysokiej jakości mięsa ( głównie z Danii i Niemiec), bogatego doświadczenia oraz sprawdzonych receptur.

 

Historia firmy w skrócie:

  • 1990 – Początki działalności pod marką „Corrida” z siedzibą w centrum miasta Nowe.
  • 1998 – Przedsiębiorstwo przeniesione do swojej aktualnej lokalizacji.
  • 2004 – Znaczne inwestycje przygotowujące obiekt na wejście do Unii Europejskiej.
  • 2005 – Przejęcie przez Nove marki „Corrida” wraz z jej budynkami, maszynami i pracownikami ( w tym czasie jest to spółka z kapitałem mieszanym, gdzie Tican posiada 50% udziałów).
  • 2007 – Tican kupuje wszystkie udziały Zakładów Mięsnych Nove.
  • 2012 – Inwestycje w budynek nowej wędzarni.

  • 2016 – grupa Tican, a tym samym Nove, zostaje sprzedana niemieckiej grupie Tönnies.

 

Dlaczego Nove?

Wierzymy, że Nove jest nowatorskim i konkurencyjnym partnerem.

Nasze główne cele to:

  • innowacyjność / rozwój produktu,
  • doświadczenie,
  • jakość,
  • elastyczność,
  • ciągłe poszukiwanie nowoczesnych sprzedawców i klientów przemysłowych na rynku polskim i skandynawskim,
  • podążanie za wymogami klienta / dostosowywanie się do jego potrzeb.